Henkilönostamisen kokonaispalvelut helpottavat asiakkaan arkea

Jalo & Jalon henkilönostamisen kokonaispalvelut kattavat varsinaisen nostotyön lisäksi kaikki valmistelevat työt: logistiikan suunnittelupalvelut, nostokohteiden katselmukset, luvitukset, liikennejärjestelyt, saattoautot, työmaa-aidat ja alamiehet. Lisäpalvelujen ansiosta asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa ja säästää resurssejaan.

Jalo & Jalolla ajatus kokonaispalveluista lähti asiakkaiden tarpeista ja halusta palvella.

– Olemme aina halunneet tarjota parasta mahdollista palvelua, joten emme ohjaa asiakkaita soittamaan lisäpalvelujen perässä jonnekin muualle, vaan hoidamme puhelutkin heidän puolestaan, sanoo operatiivinen päällikkö Mikko Heino.

Vuosikymmenten varrella Jalo & Jalon ympärille on rakentunut laaja verkosto toimijoita, jotka tuottavat tarvittavia lisäpalveluja. Lisäksi käytännön kokemus on tuonut laajasti tietoa ja osaamista nostopalveluiden toteuttamisesta erilaisissa kohteissa ja tilanteissa.

Jalo & Jalo hoitaa kaiken

Henkilönostamisen kokonaispalvelut sopivat hyvin yrityksille, joilla ei ole omia resursseja tai halua hoitaa itse esimerkiksi viranomaisluvituksia tai liikennejärjestelyjä. Kumppani, jolla on taustatietoa ja kokemusta järjestelyistä, on silloin korvaamaton apu. Kokonaispalvelut sopivat myös monelle sellaiselle asiakkaalle, jolla on liiketoimintaa ympäri Suomen, sillä Jalo & Jalo palvelee valtakunnallisesti.

– Kun asiakas ottaa yhteyttä, meille riittää tieto siitä, mikä on työkohteen osoite, mitä siellä pitää tehdä ja milloin voimme aloittaa. Me järjestämme kaiken muun, kertoo myyntipäällikkö Ari Niilola.

Järjestelyt vaativat yleensä useita yhteydenottoja eri tahoille kuten viranomaisille ja yhteistyökumppaneille, aikataulujen sopimista ja sovittamista yhteen sekä lukuisten lankojen pitelemistä käsissä. Lopputuloksena asiakkaalle näkyy vain se, että työ tulee hoidetuksi ajallaan, oikein ja turvallisesti.

– Jos edessä on nostotyö, jonka etenemisestä ja vaadittavista järjestelyistä ei ole varma, aina kannattaa soittaa meille ja kysyä. Me neuvomme ja hoidamme tarvittaessa kaiken, Niilola lupaa.

Säästä aikaa, vaivaa ja rahaa

Kun valmistelevat työt ulkoistaa nostopalvelujen tuottajalle, voi itse keskittyä vain ja ainoastaan omaan ydinliiketoimintaan.

Kokonaispalvelujen hyödyt näkyvät asiakkaalle hyvin konkreettisesti:

  • Säästä aikaa: eri toimijoiden kontaktointi ja aikataulutus vie aikaa, mutta Jalo & Jalo hoitaa kaiken puolestasi.
  • Säästä kustannuksissa: nostotyöhön tarvitset omaa henkilöstöä vähemmän, sillä Jalo & Jalon nostolava-autojen mukana tulee työhön osallistuva kuljettaja.
  • Helpota työtäsi: sinun ei tarvitse osallistua nostotyön järjestelyihin, ja laskukin tulee lopulta vain yhdestä paikasta.
  • Nosta turvallisesti: käytössäsi on Jalo & Jalon asiantunteva organisaatio, kokeneet kuljettajat ja laadukas kalusto.

Polygon Finland Oy hyötyi Jalo & Jalon kokonaispalvelusta ja verkostosta

Kun kiinteistöjen vahinkohallinnan asiantuntija Polygon Finland Oy oli alun perin yhteydessä Jalo & Jaloon, oli tarkoitus tuottaa nostopalveluja yhdessä yksittäisessä työkohteessa. Kahden viikon työskentelyn jälkeen he halusivat kuitenkin laajentaa yhteistyötä henkilönostamisen kokonaispalveluihin. Polygon Finland Oy hyötyi myös Jalo & Jalon laajasta verkostosta muiden, kuin nostamisen lisäpalvelujen osalta.

–  Saatiin niin nopeesti sellasta kalustoa minkä olemassaolosta ei edes tiedetty. Koko projektin ajan kaikki toimi tosi hienosti. Koneita saatiin yhdellä soitolla tai tekstiviestillä ja paikat käytiin ennakkoon varmistamassa. Ei voi kuin olla tyytyväinen kaikkeen, Polygon Finland Oy:n suurvahinkotiimin Juha Mäkitalo kertoo.

– Kun paikan päällä vahinkokohteessa keskustelimme Polygon Finland Oy:n tarpeista, omien asiakkuuksien tuntemus osoittautui arvokkaaksi lisäksi. Aiemman kokemuksen perusteella oli helppoa suositella omasta verkostosta mm. paikallisia purku-urakoitsijoita. Alueellinen tuntemuksemme eri alojen urakoitsijoista Suomessa on laaja. Tätä verkostoa hyödyntämällä pystymme tarjoamaan laajasti erimuotoisia lisäpalveluita kaikille asiakkaillemme heidän tarpeidensa mukaan. Polygon Finland Oy on malliesimerkki Jalo & Jalon kokonaispalveluja hyödyntävästä asiakkuudesta, Niilola kertoo.